.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آیت الله لائینی:تحقق شعار تولید،پشتیبانی و مانع زدایی‌ها در فضای امن
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: تحقق شعار تولید، پشتیبانی و مانع زدایی‌ها در بستر امنیت و فضایی امن در جامعه امکان پذیر است.

به گزارش شمال نیوز، آیت الله محمدباقر لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار نوروزی فرمانده انتظامی استان با وی که با حضور معاونت‌ها و روسای پلیس‌های تخصصی همراه بود، گفت: تحقق شعار تولید، پشتیبانی و مانع زدایی‌ها در بستر امنیت و فضایی امن در جامعه امکان پذیر است.

 

او با بیان اینکه برقراری و حفظ امنیت عیدی بزرگ نیروی انتظامی برای مردم شریف و مهمانان استان است، افزود: در تعطیلات نوروزی که برای همه عید است، برای کارکنان ناجا زحمت افزایی است و نیروی انتظامی در این عرصه مصداق شمعی است که خود می‌سوزد تا خانه‌ای را روشن کند.

 

آیت الله لائینی گفت: این ایثارگری ها، حضور در جاده ها، خیابان‌ها و تفرجگاه‌ها و کوچه و بازار توسط عزیزان نیروی انتظامی علیرغم اینکه بعضاً با برخورد‌های نامناسب مواجه هستند؛ جای قدردانی و تشکر فراوان دارد.

 

او افزود: برخورد‌های مناسب شما کارکنان ناجا؛ نشانه گذشت و فداکاری شماست و در ایام عید امسال که با شرایط کرونایی مواجه هستیم و منع تردد هم ابلاغ نشد؛ با افزایش تردد‌ها مواجه بودیم و این امر زحمات شما را به نسبت سنوات گذشته بیشتر کرد.

 

امام جمعه شهرستان ساری در ادامه با بیان این که نیروی ایمان در کارکنان نیروی انتظامی تقویت شده است، گفت: مدیریت فرمانده هوشیار و کارکنانی با انگیزه، تلفیقی را ایجاد کرد که برآیند آن حفظ فضای امن برای افراد بومی و مهمانان در اقصی نقاط استان است.

 

آیت الله لائینی همچنین خطاب به مردم استان، افزود: مردمان عزیز بدانند که تلاش کارکنان ناجا جز برای حفظ امنیت و آرامش عمومی نیست.

 

او با تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مقابله با بیماری کرونا از سوی مردم با قدردانی همه جانبه از کارکنان ناجا، گفت: مردم قدر زحمات خادمان خود را می‌دانند و همواره در تامین و برقراری نظم و امنیت همدل و همراه با آنان هستند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مازندران در خاتمه با اشاره به این که تحقق شعار تولید، پشتیبانی و مانع زدایی‌ها در بستر امنیت و فضایی امن در جامعه امکان پذیر است، افزود: به شکر خدا نیروی انتظامی توانسته با برخورد قاطع با مخلان امنیت؛ اقتدار خود را به منصه ظهور برساند.

 

ایجاد امنیت مطلوب برای شهروندان

سردار میرزایی فرمانده انتظامی مازندران نیز در این نشست، با ارائه گزارشی از وضعیت محور‌های مواصلاتی و حضور خیل عظیم گردشگران نوروزی در استان مازندران، گفت: در این ایام ترافیک بالایی را در استان شاهد بودیم و علیرغم عدم تخصیص نیرو‌های کمکی به استان به دلیل شرایط کرونا، خوشبختانه با تلاش و جدیت نیرو‌های موجود و استفاده از تمام ظرفیت ها، امنیت مطلوبی برای شهروندان و مسافران این استان فراهم شده است.

 

او برخورد قاطعانه پلیس با مظاهر علنی فساد و سایر ناهنجاری‌های اجتماعی را از دیگر اقدامات پلیس در این ایام برشمرد و گفت: در طی یک هفته گذشته با تلاش و جدیت کارکنان بیش از ۳۵۰ کیلو انواع مواد مخدر کشف شد.

 

سردار میرزایی با اشاره به اقدامات مناسب و قابل توجه پلیس در پیشگیری از سرقت ادامه داد: با استفاده از ظرفیت‌های نیروی مقاومت بسیج و سپاه در استان مازندران در پی هم افزایی‌های که انجام شد، امنیت قابل قبولی را در استان شاهدیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.663 seconds.